09123688189
  • 2

سایبان نیم کره (سایبان نیم دایره ای)

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/9/6 15:9:5

معرفی سایبان

به طور کلی سایبان یک سقف ثابت یا جمع شونده است که به قسمت خارجی دیواره های ساختمان متصل می شود. سایبان ها علاوه بر کاربردی که دارند، به دلیل برخوردار بودن از طراحی منحصر به فرد، نمایی زیبا و هنری را نیز به محیط می بخشند. سایبان ها در مدل ها و نوع های مختلفی تولید و ساخته می شوند که هر کدام از آن ها دارای قابلیت های خاص خود می باشند. از جمله سایبان هایی که مورد استفاده قرار می گیرند سایبان نیم کره است.

 

سایبان نیم دایره (سایبان نیم کره)

سایبان نیم کره بیشتر برای مکان هایی مانند رستوران ها، مغازه ها و سوپر مارکت ها جهت جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب به داخل آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. سایبان نیم کره در حالت کلی یک مدل سایبان ثابت است که قابلیت جمع شدن را ندارد اما چنانچه شما نیاز به این سبک از سایبان داشته باشد می توانید از نمونه مشابه آن یعنی سایبان برقی یا سایبان کالسکه ای استفاده کنید.

سایبان نیم کره یا سایبان نیم دایره، جلوی صندوق رستوران میتواند خلاقانه ترین مورد باشد چون هنگام بارش باران و یا تابش شدید مستقیم آفتاب جلوگیری کرده و شما میتوانید به راحتی بدون هیچ دغدغه ای حساب خود را پرداخت کنید.

سایبان نیم دایره ای

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با ما تماس بگیرید

09123688189

 

سایه‌‎ بان نیم دایره ثابت

سایبان‎‌های ثابت نیم دایره‌‎ای همانطور که از نام آن‎‌ها پیدا است ثابت هستند و نمی‎‌توان آن‎‌ها را باز و بسته کرد، اما سایه ‎‌بان‎‌های متحرک به این صورت نیستند بلکه برخلاف مدل‎‌های ثابت، قابلیت باز و بسته شدن را دارند. سایه‌‎بان ‎‌های متحرک خود به دو دسته سایه‌‎بان دستی نیم‎ دایره‎‌ای و سایه‌ ‎بان برقی تقسیم می‎‌شوند. سایه‎‌بان دستی نیم ‎دایره ‎‌ای به صورت مکانیکی بوده و باز و بسته کردن آن به کمک یک میل لنگ امکان پذیر است، اما برخلاف سایه‎‌ بان‎‌های دستی، سایه‌‎بان‌های برقی دارای یک موتور توبلار است که به وسیله یک کنترل یا ریموت برقی می‌‎توان آن را در زاویه دلخواه تنظیم یا باز و بسته کرد. از هر دو این سایه ‎‌بان‎‌ها بسته به نیاز مشتری در مکان‎‌های مختلفی استفاده می‌‎شود.

 

معرفی سایبان

به طور کلی، سایه بان عبارت است از یک سقف ثابت و یا جمع شونده که می تواند در قسمت خارجی دیواره درب و پنجره منزل و یا فروشگاه شما متصل شود. البته این نوع از سایه بان بیشتر حالت ثابت داشته و بنابراین بیشتر برای منازل استفاده می شود. البته زیبایی این سایه بان آنقدر زیاد است که برای استفاده تجاری نیز هنوز هم جایگاه منحصر به فردی دارد.

سایه بان ها علاوه بر اینکه سایه مطلوبی را می تواند برای شما فراهم کند کاربردهای متفاوت دیگری نیز دارد. سایه بان ها می توانند زیبایی چشمگیری را برای شما به ارمغان بیاورند.

همچنین سایبان شما خود یک نوع تابلو تبلیغاتی برای شماست.

سایبان نیم دایره ای نسبت به برخی دیگراز انواع سایبان ها از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند، زیرا این نوع سایه‎ ‌بان دارای برتری‎‌هایی نسبت به سایه‎‌بان‎‌های دیگر می‎‌باشند. از جمله این برتری‎‌ها می‎‌توان به نصب سریع و آسان، استحکام بالاتر، تنوع بالا و طراحی مدرن اشاره کرد.

 

مزیت های سایبان نیم دایره ای

پوشش‌ ‎دهی مناسب، از سایه ‌‎‎بان نیم‎ دایره‌‎ای معمولا برای قسمت‌های آفتاب ‎‌گیر رستوران‎‌ها، کافی شاپ‎‌ها، مغازه‎‌ها و سوپر مارکت‎‌ ها که در معرض تابش شدید نور آفتاب قرار دارند استفاده می‌‎شود، با نصب این سایه‎ ‎‌بان قسمت‎‌های نورگیر این مکان‎‌ها به صورت کامل پوشش داده می‎‌شود.

سایه‌‎بان نیم‎ دایره‎‌ای دارای تنوع و رنگ‎‌های مختلفی است به صورتی که جلوه زیبایی را به محیط خواهد بخشید و شما می‌‎توانید بسته به سلیقه خود هر رنگی را سفارش دهید.

مقاومت بالا در برابر آب و تابش مستقیم نور آفتاب به صورتی که می‎‌توان تا مدت طولانی از آن استفاده کرد.

طراحی و ساخت خلاقانه و مدرن

قیمت مناسب

سایبان نیم دایره ای

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با ما تماس بگیرید

09123688189

 

ویژگی های سایه بان دکوراتیو

نام دیگر سایبان دایره ای یا نیم کره، سایبان دکوراتیو است این سایبان مزایای خاص خود را علاوه بر موارد ذکر شده دارد نظیر:

اندازه مناسب

این نوع از سایه بان نیاز به فضای کمی دارد و بنابراین برای فضاهای کوچک نیز بسیار مناسب است. شما حتی می توانید برای پنجره کوچک خود نیز از این نوع سایه بان استفاده کنید. شما می توانید بسته به طراحی منزل و یا فروشگاه خود رویه آن را تعویض کنید.

طراحی های زیبا

اولین چیزی که هر کسی با دیدن این سایه بان به ذهنش می رسد زیبایی فوق العاده چشمگیر آن است. این سایه بان ها بسیار جذاب و متنوع هستند و شما می توانید آن را در طرح های مختلف داشته باشید. بهتر است طرحی را انتخاب کنید که با فضای مکان مورد نظر هماهنگی داشته باشد و بتواند حس خوبی را به مخاطب خویش انتقال دهد.

نصب آسان

نصب سایه بان نیم دایره دکوراتیو بسیار راحت است و بیشتر از چند دقیقه طول نمی کشد. این گزینه نیز توانسته بر محبوبیت این نوع از سایه بان بیفزاید.

افزایش ارزش منزل

جذابیت و زیبایی منازل، همیشه گزینه ای است که می تواند ارزش بازاری آن را افزایش دهد. با استفاده از سایه بان دکوراتیو شما می توانید به زیبایی منزل شما اضافه کرده و بنابراین ارزش خانه شما را زیاد کند.

از سایبان نیم کره بیشتر برای پنجره ها استفاده می شود. این نوع سایبان دارای ویژگی ها و قابلیت های خاص خود می باشد که در ادامه شما را با مواردی بیشتر از آن ها آشنا خواهیم ساخت.

پوشش دهی مناسب

از سایبان نیم کره ای معمولا برای قسمت های آفتاب گیر رستوران ها، کافی شاپ ها، مغازه ها و سوپر مارکت ها و نیز پنجرهای خانه که در معرض تابش شدید نور آفتاب قرار دارند استفاده می شود. با نصب این سایبان قسمت های نورگیر این مکان ها به صورت کامل پوشش داده می شود.

سایبان نیم کره ای دارای تنوع و رنگ های مختلفی است به صورتی که جلوه زیبایی را به محیط خواهد بخشید و شما می توانید بسته به سلیقه خود هر رنگی را سفارش دهید.

به دلیل شکل کروی آن، باران و برف روی آن باقی نخواهد ماند و این امر موجب طولانی شدن عمر سایبان و نیز عدم خرابی آن براثر تجمع برف می شود.

 

سایبان نیم کره

 

پارچه سایبان

سایبان ها به منظور محافظت از آفتاب، در ابتدا از پارچه برزنت ساخته می شدند اما به مرور زمان در مدل های متنوع و روکش های متفاوت نظیر پارچه برزنت یا روکش پی وی سی تولید شدند . سایبان های دستی‌ از یک روکش متصل به دیوار و یا سقف تشکیل شده اند که از محیط در مقابل آفتاب یا عوامل جوی، شرایط آب و هوایی مانند خورشید، باران و باد محافظت می ‌کنند. امروزه دو نوع سایبان داخلی و سایبان صنعتی در بازار وجود دارد که در مدل های سایبان بازویی، سایبان چتری، سقف برقی، سازه کششی و … ساخته می شود .

 

سایبان نیم دایره دکوراتیو برای پنجره به منظور زیبایی

سایبان نیم دایره دکوراتیو جز سایبان هایی است که جنبه زیبایی آن برای مشتری به سایر جنبه های آن غلبه دارد، سایبان دکوراتیو قیمت به مراتب کمتری نسبت به سایبان بازویی دستی و یا سایبان دستی فنری دارد و می توان سایبان دکوراتیو را در ابعاد مختلف تولید نمود و سایبان دکوراتیو بر خلاف سایبان مغازه کالسکه ای و یا سایبان بازویی دستی و یا سایبان بازویی برقی به طور متحرک نمی باشد و به صورت ثابت تولید می شود.

سایبان دکوراتیو یکی از سایبان های مناسب برای سایبان های کافی شاپ، سایبان رستوران و سایبان داخلی مجتمع ها و برج ها  پنجره ها می باشد.

 

دلیل استقبال کم از سایبان دکوراتیو به عنوان سایبان مغازه

سایبان دکوراتیو چون متحرک نمی باشد، کمتر به عنوان سایبان مغازه بر خلاف سایبان مغازه کالسکه ای و سایبان مغازه بازویی استفاده میشود.

 

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با ما تماس بگیرید

09123688189

 

قیمت و عوامل موثر بر قیمت سایه بان نیم دایره ای

کاملا واضح است قیمت کالایی که در طرح ها و ابعاد متفاوتی است چیز ثابتی نیست و بسته به متراژ و متریال مورد استفاده در آن تغییر می کند. بنابراین نمی توان قیمت ثابتی برای آن تعیین کرد.

اینکه شما در ساخت سایه بان نیم دایره دکوراتیو از چه پارچه های استفاده می کنید، جنس آن چیست و چه متراژی از آن مورد نیاز است، گزینه هایی است که می تواند روی قیمت این سایه بان تاثیر بگذارد.

فلز استفاده شده در ساخت سایه بان نیز از دیگر اقلامی است که روی قیمت سایه بان تاثیر دارد. این که در ساخت آن از چه نوع فلزی استفاده می شود. وزن مورد استفاده در آن چقدر است و مواردی از این دست روی قیمت نهایی سایه بان مورد نظر شما تاثیرگذار است.

سایبان نیم کره

نصب سایبان

از دیگر موارد تاثیرگذار محل نصب سایه بان است. اگر نصب سایه بان در محل مورد نظرتان کاری راحت و آسان باشد می تواند هزینه نصب را پایین آورد. اما اگر محل مورد نظر محلی باشد که دسترسی به آن سخت بوده و کار نصاب را با دشواری رو به رو کند قطعا هزینه نصب بالاتری را نیز در پی دارد.

شرکتی که سایه بان خود را از آن تهیه می کنید نیز ممکن است خدمات مختلفی داشته باشد که هر کدام از این خدمات قیمت های متفاوتی دارد و می تواند روی هزینه نهایی شما اثر بگذارد.

در این مقاله به معرفی سایبان نیم کره و انواع آن پرداختیم و اطلاعات کلی را در خصوص این نوع سایبان در اختیار شما قرار دادیم. امیدواریم که این مقاله نیز مورد توجه و تایید شما قرار گرفته باشد و هر آنچه را که باید در مورد سایبان نیم کره بدانید کسب کرده باشید.

 

برای مشاوره و خرید انواع سایبان و موتور سایبان با مشاورین ما تماس حاصل نمایید. همچنین شما می توانیدی با ثبت درخواست خدمات در سایت ما، مشاوره مورد نیاز خود در زمینه انواع سایبان و پوشش دریافت کنید.

09123688189

به تازگی برخی وبسایت ها با قصد سودجویی از نام تجاری سایبان آوید شروع به ارائه خدماتی همچون نمایندگی سایبان آوید کرده اند . تنها وبسایت رسمی ما، وبسایت شرکت سایبان آوید (SAYEBAAM.IR) بوده و از هرگونه خرید از وبسایت های دیگر جدا خودداری نمایید .

 

 

برچسب ها : سایبان نیم کره ای-سایباننیم دایره ای-خریدسایبان-سایبان-سایبانچیست؟-معرفیسایبان-خریدسایبان دکوراتیو-سایباندکوراتیو-سایباندکوراتیوچیست؟-سایبانآوید-آوید


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...


پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN